Przedwczoraj świat obiegła informacja o premierze 07 zgłoś się. Wczoraj mogliście przeczytać na GamesFanatic.pl zapis mojej rozmowy z Jaro Andruszkiewiczem, Waldkem Gumiennym i Michałem Ozonem (Ozym). A dziś zapraszam Was na coś absolutnie niezwykłego…
Jak zmieniały się ilustracje? Co mogło się znaleźć w pudełku? Jakie pomysły zostały odrzucone przez wydawnictwo? Jaki był pierwszy szkic okładki? Zobaczcie. Przed Wami (już nie) tajne materiały z archiwum PHALANX!
- Tak wyglądałoby pudełko gry…
- …gdyby wcześniej ktoś nie wpadł na ten sam pomysł.
- Propozycje aut – zwyciężył Polonez typu ‚Borewicz’, ale dużego fiata też nie zabraknie.
- Tej karty hazardu nie zobaczycie w pudełku. Wygrało kasyno.
- Przestępstwo – morderstwo wariant pierwszy…
- …i drugi.
- Przestępstwo – cinkciarstwo wariant pierwszy…
- …i drugi.
- Napad. Na ostatecznej wersji karty kominiarkę zastąpiły rajstopy.
- Tak wyglądała pierwsza koncepcja planszy. Lokacje to miasta wojewódzkie.
- Stare Miasto z kolei prezentuje się całkiem podobnie do wersji finalnej.
- Tylko przestępcy pozostali bez zmian. Jak zawsze w białych kołnierzykach.
Pingback: GRY PLANSZOWE W PIGUŁCE #448 - Board Times - gry planszowe to nasza pasja()
Pingback: Grzegorz Ryszko. 07 zgłoś się. | Board Game Girl()