Świat Dysku: Sekary – konkurs!

Sekary_pudelkoW poniedziałkowy poranek obudziło mnie delikatne skrobanie w drzwi. Na mokrej wycieraczce, w samym środku kałuży leżał list. Dziwny. Porwany. Nieczytelny. Niektóre słowa trudno było rozczytać, inne rozpłynęły się kompletnie pod wpływem wody. Pomożecie mi uzupełnić brakujące słowa i odgadnąć o co chodzi? Dwie najciekawsze, najbardziej oryginalne propozycje zostaną nagrodzone świeżutkimi egzemplarzami Sekarów! Swoje odpowiedzi możecie wpisywać tutaj, w komentarzach pod wpisem i pod postem konkursowym na profilu BoardGameGirl na Facebooku. Czekam na nie do końca miesiąca (31.10.2015 do godz. 23:59). Czas start :) Konkurs_Sekary

Regulamin konkursu:

1. Organizatorem konkursu „Świat Dysku: Sekary” jest BoardGameGirl.pl.

2. Konkurs trwa od 26.10.2015 r. od momentu opublikowania wpisu ogłaszającego rozpoczęcie konkursu do 31.10.2015 r., do godziny 23:59.

3. Konkurs polega na wymyśleniu treści tajemniczej wiadomości w oparciu o podany tekst. odpowiedzi należy wpisywać w formie komentarzy pod wpisem konkursowym na stronie www.BoardGameGirl.pl lub www.facebook.com/BoardGameGirl.

4. Zgłoszenia konkursowe będą oceniane przez jury, w skład którego wchodzi redakcja strony www.BoardGameGirl.pl. Wygrają 2 najciekawsze odpowiedzi.

5. W Konkursie można wygrać nagrody w postaci dwóch egzemplarzy gry Świat Dysku: Sekary.

6. Wraz z przesłaniem zgłoszenia Uczestnik konkursu wyraża zgodę na nieodpłatną publikację zgłoszenia na blogu czy innych stronach internetowych.

7. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni w formie wpisu na blogu Board Game Girl w ciągu 7 (siedmiu) dni od momentu zakończenia Konkursu.

8. Zwycięzcy zobowiązany są wysłać w ciągu 10 (dziesięciu) dni roboczych od ogłoszenia zwycięzcy, swój adres korespondencyjny wraz z telefonem kontaktowym na adres: ania[małpka]boardgamegirl.pl.

9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za błędne wskazanie przez Laureata adresu do korespondencji. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność przekazania nagrody Laureatowi z przyczyn zależnych od uczestnika, a zwłaszcza podania błędnego adresu.

10. Nagrodę wysyła Organizator do 14 (czternastu) dni roboczych od przesłania przez Laureata swoich danych korespondencyjnych.

 

  • Nov

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa mag Rincewind STOP.
    Przywiezie Bagaż STOP.
    Przygotujcie się STOP.
    Musicie się schować STOP.

    pozdrawiam :)

  • shimetsu

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa „Szeryf Al Khali, Kreozot, na audiencję u Patrycjusza” STOP.
    Przywiezie „ze sobą swoją marną poezję” STOP.
    Przygotujcie „się na oklaski i zachwyt” STOP.
    Musicie „udawać zauroczonych jego wierszami” STOP.

  • Marcin Koński

    Jutro do Arkh-Morpork przybywa wytęskniony sir Terry Pratchett STOP.
    Przywiezie „Śmierć I Co Potem Nadchodzi” STOP.
    Przygotujcie dla Niego „Kapelusz Pełen Nieba” STOP.
    Musicie się sprawdzić, wszak to Nasz „Ostatni Bohater” STOP.

  • Misza

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa Jarek ze świtą STOP.
    Przywiezie nadzieję STOP.
    Przygotujcie się STOP.
    Musicie uwierzyć STOP.

  • Kasia

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa handlarz zza Okrągłego Morza STOP.
    Przywiezie niezwykłą, magiczną zabawkę – system semaforowy w miniaturze! STOP.
    Przygotujcie dolary, dużo dolarów STOP.
    Musicie ją mieć, zanim trafi w ręce Waszych sąsiadów! STOP.

  • nejran

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa ŚMIERĆ STOP.
    Przywiezie szafot STOP.
    Przygotujcie się na halloween STOP.
    Musicie wytypować ochotników STOP.

  • Magda

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa kurier STOP.
    Przywiezie nową grę ‚Sekary” STOP.
    Przygotujcie wiadro mocnej kawy STOP.
    Musicie grać caaaałą noc STOP.

  • Lothrain

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa BoardGameGirl STOP.
    Przywiezie Tupiącego Kota STOP.
    Przygotujcie przysmaki Dibblera i grube dywany STOP.
    Musicie pamiętać, że KOTY SĄ MIŁE STOP.

  • Malyn

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa Wnętrzności Wypruwam Sobie Honorowo Dibhala STOP.
    Przywiezie ze sobą Stuletnie Jaja, smaczne i wiekowe STOP.
    Przygotujcie się na potencjalny koniec świata STOP.
    Musicie nie dopuścić aby podał rękę G.S.P. Dibblerowi STOP.

  • Tomek

    Jutro do Ankh-Morpok przybywa elektryczność! STOP
    Przywiezie ze sobą postęp, dobrobyt i konsole do gier STOP
    Przygotujcie się na to psychicznie… STOP
    Musicie się w końcu ogarnąć! STOP

  • max_star

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa MNIEJSZA APOKALIPSA STOP.
    Przywiezie MNIE STOP.
    Przygotujcie SIĘ STOP.
    Musicie ZOSTAWIĆ KOTY – KOTY SĄ MIŁE STOP.

  • Jutro do Ankh-Morpork przybywa Wiedźmikołaj STOP
    Przywiezie bombowe prezenty STOP
    Przygotujcie sprzęt STOP
    Musicie je rozbroić STOP

  • Myszoszunia

    utro do Ankh-Morpork przybywa Fundacja dla Zwierząt Podaj Łapę STOP.
    Przywiezie ze sobą mnóstwo zwierzaków szukających nowych domów STOP.
    Przygotujcie dużo ciepłych kątów i smacznego jedzenia STOP.
    Musicie pomóc znaleźć nam dom dla nich. Ponieważ świat pogrąży się w chaosie STOP.

  • mordacz

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa Niania Ogg STOP
    Przywiezie głowologiczne kłopoty STOP
    Przygotujcie Śmierdzącego Rona jako smrodologiczną broń antywiedźmową STOP
    Musicie nas bronić nawet kosztem waszego życia – jesteśmy gotowi na wasze poświęcenie STOP.

  • MartynaF

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa Bardzo Ważna Delegacja Magiczna STOP
    Przywiezie to-co-każda-magiczna-delegacja-mieć-powinna STOP
    Przygotujcie gliniane garnki, osiedlowe koty i cytrynowe dropsy STOP
    Musicie trwać w czystości ducha (luźno pojętej) i zrobić im kolację (każdy jest głodny po podróży) STOP

  • psujek

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa UUK! STOP.
    Przywiezie UUK UUK STOP.
    Przygotujcie IIK!! STOP.
    Musicie UUK UUK IIK! UUK!! UUK!! IIIK! STOP.

    • psujek

      ***Prawdopodobnie chodzi o pewną ilość bananów, specjalnego powitania pełnego uścisków i tego, co całkowitym zbiegiem okoliczności zdarzy się osobie, która ośmieli się przeszkodzić w czytaniu autorowi, o dotykaniu jego książek nawet nie wspominając…

  • Alexx_csn

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa Astfgl STOP.
    Przywiezie ze sobą demoniszcze. STOP.
    Przygotujcie tysiącletnią wskazówkę i krewetki STOP.
    Musicie wysłać wiadomość sekarem do Pseudopolis, aby powiadomić o zbliżającej się Apokralipsie STOP.

  • MartaZet

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa Teściowa STOP.
    Przywiezie swoje popisowe ciasto dyniowe STOP.
    Przygotujcie coś 3000 razy lepszego STOP.
    Musicie sprawić, że zaniemówi STOP.

  • Kosternik

    Jutro do Ankh-Morpork
    przybywa agent obcego wywiadu o pseudonimie BoardGameGirl STOP.
    Przywiezie ze sobą sprzęt wywiadowczy; kamerę i mikrofon STOP.
    Przygotujcie coś z gier Felda to może uda się wam uniknąć infiltracji STOP.
    Musicie strzec tajemnicę DPD (dużych prędkości danych), które udało nam się ostatnio wypracować na Sykarach STOP.

  • Ketman71

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa my prosto z Essen STOP.
    Przywiezie my ze sobą górę gier. STOP.
    Przygotujcie kilka stołów STOP.
    Musicie wziąć urlop STOP.

  • Master Szeryf

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa Bagaż STOP.
    Przywiezie mnie Rincewinda – jestem w środku STOP.
    Przygotujcie cęgi i inne narzędzia STOP.
    Musicie mnie wydobyć, ale uwaga jest już ze mna 20 poprzednich i nawet GSP Dibbler którzy chcieli mnie wydostać lub coś mi sprzedać STOP.

  • Sylwia

    Jutro do Ankh-Morpork
    Przybywa bagaż STOP
    przywiezie maga Rincewinda STOP
    przygotujcie się na nieprzewidziane STOP
    musicie się modlić STOP

  • Kpi Pi

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa Niania Ogg STOP
    Przywiezie Babcię Weatherwax STOP
    Przygotujcie się do problemów STOP
    Musicie uważać STOP

    Pozdrawiam :)

  • Jutro do Ankh-Morpork przybywa ŚMIERĆ STOP.
    Przywiezie CUKSY Z KROWIEGO ŁAJNA STOP.
    Przygotujcie ROSÓŁ Z KLUSECZKAMI (AL DENTE) STOP.
    Musicie WYMASOWAĆ MU STOPY ZA CUKSY STOP.

  • Sylwien

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa niania Ogg STOP.
    Przywiezie swoje wyroby % STOP.
    Przygotujcie się na zakłócanie ciszy nocnej STOP.
    Musicie nauczyć się wszystkich zwrotek piosenki o jeżu STOP.

  • Sleepy Green Mama

    Jutro do Ankh-Morpork
    przybywa „Gandalf the Gray” STOP.
    przywiezie „Czarę Ognia od Harry’ego Potter’a” STOP.
    przygotujcie „Excalibur Merlina” STOP.
    musicie „zaprosić Bibliotekarza” STOP.

  • Mikowalew

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa Eskarina Kowal STOP. Przywiezie Laske maga która ma na czubku gałkę STOP. Przygotujcie się na zwalczenie problemów z kanalizacją na NU STOP. Musicie zapewnić także zapewnić jej dalsze możliwości rozwoju jej zdolności magicznych STOP.

  • luty

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa Gepard z Revii STOP.
    Przywiezie dwa ostre kły STOP.
    Przygotujcie izbę dla niego STOP.
    Musicie ukryć nasze wiedźmy! STOP.

  • Angoku

    Jutro do Ankh-Morpork
    przybywa Nooby Nobbs STOP.
    przywiezie smród STOP.
    przygotujcie zatyczki do nosa STOP.
    musicie pilnować swoich rzeczy STOP.

  • Kevorkian

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa PIP STOP
    Przywiezie PIP STOP
    Przygotujcie PIP STOP
    Musicie PIP STOP

  • Katarzynaanna

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa Śmierć STOP.
    Przywiezie szczury STOP.
    Przygotujcie się STOP.
    Musicie powiadomić Śmierć Szczurów STOP.

  • Marzena

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa słabość STOP.
    Przywiezie teksty STOP.
    Przygotujcie alfabet STOP.
    Musicie improwizować STOP.

  • Jutro do Ankh-Morpork przybywa Matka Patrycjusza Lord Vetinari STOP
    Przywiezie Psa podobnego do Wuffles’a STOP
    Przygotujcie pokój w pałacu STOP
    Musicie poinformować Lorda o niespodziewanym gościu STOP

    Pozdrawiam.

  • Daga

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa jedyny i niepowtarzalny Terry Pathrett STOP.
    Przywiezie ze sobą masę nowych pomysłów STOP.
    Przygotujcie się do uczty STOP.
    Musicie się dobrze prezentować i nie narobić nam wstydu STOP.

  • Julita

    Jutro do Ankh- Morpork przybywa marzenie STOP
    Przywiezie dużą dawkę kreatywności i skrupulatności STOP
    Przygotujcie się na dużo pracy STOP
    Musicie wydać autorską grę planszową, która podbije rynek STOP

  • Wiktor

    Jutro do Ankh- Morpork przybywa Bagaż STOP
    Przywiezie tupot małych nóżek STOP
    Przygotujcie barykady STOP
    Musicie uciekać STOP

  • Vanilia

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa Hiszpańska Inkwizycja. STOP.
    Przywiezie strach, zaskoczenie, skuteczność i fanatyczne oddanie Papieżowi. STOP. Przygotujcie mięciutkie poduszeczki i wygodny fotel.STOP.
    Musicie udawać zaskoczonych – nikt nie spodziewa się Hiszpańskiej Inkwizycji. STOP.

  • koretego

    Jutro do Ankh-Morpork
    przybywa Terry Pratchett STOP.
    Przywiezie Świat Dysku: Sekary STOP.
    Przygotujcie znajomych i rodzinę STOP.
    Musicie wygrać za wszelką cenę STOP.

  • hejfalubaz

    Jutro do Ankh-Morpork
    przybywa załoga BoardGameGirl STOP.
    Przywiezie ze sobą dostawę meepli, żetonów, kostek i znaczników STOP.
    Przygotujcie kwiatki, czekoladki, kota do głaskania, miejsce do spania, gorącą kąpiel, ciepły obiad, wygodne kapcie… (cała lista życzeń nie zmieści się w telegramie) STOP.
    Musicie napisać coś ładnego, a dostaniecie nagrodę STOP.
    :)

  • kivu

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa zwariowany muł Morgana STOP.
    Przywiezie spadomisie STOP.
    Przygotujcie się na zaliczenie krętacza STOP.
    Musicie garthhh… nie ma zmartwienia STOP.

  • Klaudia

    Jutro do Ankh-Morpork
    przybywa gość, który złe wieści przynosi STOP.
    Przywiezie złowróżbne nowiny STOP.
    Przygotujcie się STOP.
    Musicie zdecydować jak wykorzystać czas, który wam dano STOP.

  • Maja

    Jutro do Ankh-Morpork
    przybywa szlachetny Smrodek STOP
    Przywiezie swieze jak krowie placki wiadomosci STOP
    Przygotujcie na to Wiadro STOP
    Musicie improwizowac STOP

  • Morświnka

    Jutro do Ankh-Morpork
    przybywa Szalona Skarpetka STOP
    Przywiezie słoik z grochem STOP
    Przygotujcie się na wzdęcia STOP
    Musicie uważać na to co jecie STOP

  • Maszkarka

    Jutro do Ankh-Morpork Babcia Weatherwax STOP.
    Przywiezie morderczego jednorożca STOP.
    Przygotujcie herbatkę i ciasteczka STOP.
    Musicie się przygotować na nieuniknione STOP.

  • Katarzyma

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa Sekara STOP.
    Przywiezie dysk STOP.
    Przygotujcie się ma ostre granie STOP.
    Musicie się przygotować na dzień pełen wrażeń STOP.

  • Grimisdal

    Jutro do Ankh-Morpork
    przybywa Bibliotekarz STOP
    Przywiezie książki STOP
    Przygotujcie banany STOP
    Musicie uwa…argh… uuk! STOP

  • Monika

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa MAGIA STOP.
    Przywiezie nowe możliwości STOP.
    Przygotujcie umysł STOP.
    Musicie ją nakarmić pomysłami STOP.

  • Aneta

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa Sherlock Holmes STOP.
    Przywiezie rozwiązanie zagadki kryminalnej STOP.
    Przygotujcie dla siebie eliksiry uspokajające STOP.
    Musicie zachować zimną krew STOP.

  • duska

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa NieTakiŚwięty Mikołaj STOP
    Przywiezie fury, skóry i komóry STOP
    Przygotujcie fanty na wymianę STOP
    Musicie wozić się pomału STOP

  • Rophson

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa sam Mistrz Terry
    Przywiezie komputery
    Przygotujcie spodnie
    Musicie wypaść godnie

  • Jutro do Arkh-Morpork przybywa Mały Król ze Schmaltzbergu STOP.
    Przywiezie powszechną sprawiedliwość, prawo i pięćset dzieci na każdego dolara STOP.
    Przygotujcie wszystkie świątynie, gdyż wdzięczny jest on wszelkim bogom za zdobyty tron STOP.
    Musicie dobrze ukryć przed Nim księżyc STOP.

  • Dominika S.

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa Wszechpotężny Duch Nieznanej Przyszłości [STOP]
    Przywiezie z zaświatów moc znaków i tajemnych wiadomości [STOP]
    Przygotujcie się na wróżenie z kości i inne niesamowite osobliwości [STOP]
    Musicie się strzec, ludzie prości – gra o wasze dusze, do których gość prawa sobie rości, dotyczy WIECZNOŚCI! [STOP]

  • Carpiozzo

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa Zygmunt Hajzer. STOP.
    Przywiezie setki kilogramów proszku do prania. STOP.
    Przygotujcie najbardziej zabrudzone i poplamione ubrania STOP.
    Musicie uwierzyć, że nie ma takich plam, z którymi nie poradziłby sobie Ziggi Hajzer! STOP.

  • duska

    Jutro do Ankh-Morpork przbywa uciekinier z pudła Pandemia STOP
    Przywiezie ze sobą czerwoną zarazę STOP
    Przygotujcie karty szczepień STOP
    Musicie spalić karty epidemii STOP

  • Walter

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa przyjaciel z dawnych lat. STOP.
    Przywiezie garstkę ciepłych wspomnień ocalałych bez strat. STOP.
    Przygotujcie Wasze serca na fale wzruszenia. STOP.
    Musicie odkryć w sobie dziecięce marzenia. STOP.

  • PawełG

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa coś tajemniczego STOP.
    Przywiezie tajemnt składnik STOP.
    Przygotujcie się na nieznane STOP.
    Musicie również zachowywać się tajemniczo by Was nie odkryto STOP.

  • Małgorzata

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa wieś…. Wieś? Jaka znowu wieś? …. No przecież nie wieś tylko w-i-e-ś-ć STOP.
    Przywiezie jakąś wieźć … No błagam, co przywiezie? …Przecież piszemy: przywiezie w-i-e-ś-ć STOP.
    Przygotujcie się do odszyfrowania wieźci … siadać, dwója! …już poprawiamy: w-i-e-ś-ci STOP.
    Musicie przede wszystkim nauczyć się pisać (prze-pra-sza-my!) a potem wiadomości słać, przykładowo przez Sekary (przez co???) … nauczę was…jutro STOP.

  • Bunia

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa Niania Ogg STOP.
    Przywiezie Jabłkownik … i Dużego Pieszczocha STOP.
    Przygotujcie herbatę… i drapak dla kota STOP.
    Musicie zabezpieczyć domy, spiżarnie i zwierzęta domowe STOP.

  • Psztet

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa idiota zwany turystą STOP.
    Przywiezie ze sobą Bagaż wypełniony złotem STOP.
    Przygotujcie:pałki, kastety, łomy, worki i inne narzędzia pracy STOP.
    Musicie szybko wyrobić normę. Z poważaniem przewodniczący Gildii Złodziei STOP.

  • Bunia

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa Wróżka Zębuszka STOP.
    Przywiezie worek i drabinę STOP.
    Przygotujcie mleczaki STOP.
    Musicie schować je pod poduszkę STOP.

  • Psztet

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa Wiedźmikołaj STOP.
    Przywiezie ze sobą prezenty i zakrwawione kości STOP.
    Przygotujcie rum i paszteciki STOP.
    Musicie uwierzyć STOP.

  • Basia

    Jutro do Ankh-Morkpork przybywa księżniczka STOP przywiezie kilka dobrych gierek STOP przygotujcie wielką ucztę STOP Musicie być gotowi na wszystko STOP

  • Raziel

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa Mariusz STOP
    Przywiezie ze sobą Ardiana. STOP
    Przygotujcie się psychicznie na tych ananasów STOP
    Musicie wytrzymać chociaż weekend, potem ich spławimy STOP

  • EmBrzos

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa Darth Vader STOP. Przywiezie Gwiazdę Śmierci STOP. Przygotujcie odpowiednie drzewko STOP. Musicie powiadomić pana Śmierć, że ktoś znalazł jego ozdoby świąteczne.

  • Batarzyna

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa COLT EXPRESS /STOP/.
    Przywiezie POTWORY z TOKIO /STOP/.
    Przygotujcie się na ZIMNĄ WOJNĘ. /STOP/
    Musicie WSIĄŚĆ DO POCIĄGU na CYKLADY, tylko tak uda wam się UCIECZKA z tej ŚWIĄTYNI ZAGŁADY /STOP/.

  • Zeben Belseker

    Jutro do Ankh-Morpork przybywa…
    Grupa Czarnowstążkowców
    STOP
    Przywiezie…
    Kakao
    STOP
    Przygotujcie…
    fisharmonię
    STOP
    Musicie…
    bardzo głośno śpiewać
    STOP

  • Jutro do Ankh-Morpork przybywa Robert Lewandowski STOP.
    Przywiezie Złotą Piłkę STOP.
    Przygotujcie stadion, boisko i drużynę piłkarską STOP.
    Musicie spróbować go namówić na grę u Was STOP.

    • Jest 31.10, godz. 23:53 – WordPress nie przestawił zegarka :)

  • pavek

    Jutro do Ankh-Morpork
    przybywa Board Game Girl STOP
    Przywiezie Kubę P. STOP
    Przygotujcie się STOP
    Musicie powiadomić kapitana Marchewę STOP

  • pavek

    Coś czas źle wyświetla, swojego posta wysłałem 31.10 o 23:59.