Najemnicy – konkurs!

To Mother EarthPrzeglądałam dziś zdjęcia z Pyrkonu i zobaczyłam stoisko Lucrum Games na którym to stoisku rozgrywały się pojedynki recenzenckich gigantów: m.in. Granie w chmurach kontra PowerMilk, Jacek z Ciekawych gier vs Maciek z Planszolandii i mój Kuba kontra Gambit. Zwycięzca każdego z pojedynków wygrywał gry dla swoich widzów/czytelników. Tak się składa, że wygrane dla Was 2 egzemplarze Najemników wciąż leżą w naszym domu! Jak to się mogło stać?! Czas to zmienić! :) Od dziś do piątku, 16 czerwca do północy trwać będzie więc konkurs. W komentarzach pod tym postem lub pod postem konkursowym na stronie na Facebooku piszcie jak nazwalibyście kolejną grę z serii Najemnicy i jakie występowałyby w niej profesje. Dla przypomnienia mamy już: Parszywą Drużynę, Nieświęte Przymierze i Magią i Mieczem.  Wygrają 2 najciekawsze odpowiedzi. Powodzenia!

__________________________________

Regulamin konkursu:

1. Organizatorem konkursu „Najemnicy” jest BoardGameGirl.pl.

2. Konkurs trwa od wtorku, 13.06.2017 r. od momentu opublikowania wpisu ogłaszającego rozpoczęcie konkursu do piątku, 16.06.2017 r., do godziny 23:59.

3. Konkurs polega na napisaniu w komentarzu pod wpisem konkursowym  (komentarz można zamieścić na stronie BoardGameGirl.pl lub na www.facebook.com/BoardGameGirl) propozycji na nazwę kolejnej grę z serii Najemnicy i opisaniu najciekawszych profesji w niej występujących.

4. Zgłoszenia konkursowe będą oceniane przez jury, w skład którego wchodzi redakcja strony www.BoardGameGirl.pl. Wygrają 2 najciekawsze odpowiedzi.

5. W Konkursie można wygrać nagrody w postaci 2 gier „Najemnicy”.

6. Wraz z przesłaniem zgłoszenia Uczestnik konkursu wyraża zgodę na nieodpłatną publikację zgłoszenia na blogu czy innych stronach internetowych.

7. Zwycięzca zostanie ogłoszony w formie wpisu na blogu Board Game Girl w ciągu 5 (pięciu) dni od momentu zakończenia Konkursu.

8. Zwycięzca zobowiązany jest wysłać w ciągu 10 (dziesięciu) dni roboczych od ogłoszenia zwycięzcy, swój adres korespondencyjny wraz z telefonem kontaktowym na adres: ania[małpka]boardgamegirl.pl.

9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za błędne wskazanie przez Laureata adresu do korespondencji. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność przekazania nagrody Laureatowi z przyczyn zależnych od uczestnika, a zwłaszcza podania błędnego adresu.

10. Nagrodę wysyła Organizator do 5 (pięciu) dni roboczych od przesłania przez Laureata swoich danych korespondencyjnych.

  • Grzegorz Ć.

    Nazwa: Przeklęta Sakwa.
    Profesje:
    - Bankier
    - Kuglarz
    - Najemnik
    - Łotr
    - Jedyny sprawiedliwy
    - Wyrocznia

    Pozdrawiam i oczekuję wyników.

  • Mariusz Kowalski

    Najemnicy – Pierwsza krew (inspirowane Stallone :) )
    Sędzia (Dredd)
    Bokser (Rocky)
    Żołnierz (Rambo)
    Niezniszczalny
    Policjant (Tango)

  • Robert „Szkodnix” Wolniak

    Nazwa: Karczemna Kompania
    Profesje:
    - Karczmarz
    - Krasnoludzki moczymorda
    - Ciemny typ
    - Pokerzysta
    - (Nieco) Podpity Zbrojny

  • Tomi

    Najemnicy: Wieków średnich

    Profesje:
    1. Leśny cień
    2. Pędzący Łucznik
    3. Ogniomistrz
    4. Toponambur
    5. Bies podziemi
    6. Wiejska piącha

  • Zuczek1990

    Najemnicy – Skalpelem i probówką
    Profesje:
    Alchemik
    Dr Skalpel
    Amazonka z Buszu
    Zimny Druid
    Astronom z Mazur :)

  • Nox

    „Najemnicy: Terminatorzy” – w tej odsłonie prym wiedliby najmłodsi, lecz zabójczy członkowie gildii:

    Asasynek – młody specjalista od skrytobójstw, operujący sztyletem i trucizną
    Druidzieciak – wie, czemu wilk tak wyje w księzycową noc, a zioła i grzybki dają mu moc
    Młodziejaszek – wciśnie się tam, gdzie dorosły złodziej nie da rady
    Czarnoksiężniczka – wojownicza adeptka czarnej magii

  • Michal Michal

    „Najemnicy: Potulne pudelki”
    Profesje:
    Mr Fiołkowy
    Ms Rubinowa
    Mr Szkocka Krata
    Mr Kropki Bordo
    Mr Chabrowy
    Mr Pistacjowy

  • Przemysław Grabias

    „Najemnicy: Towarzystwo cienia” to historia, która pozwoli graczowi eksplorować ciemniejsze obszary mocy i zapoznać się z mroczniejszymi niż dotychczas bohaterami. Wśród postaci znajdziemy Wieszczkę przewidującą przyszłość, będącą zawsze o krok przed przeciwnikami, Kultystę czerpiącego moc ze starożytnego bóstwa oraz Nekromantę, którego mocą będzie przyzywanie nieumarłych sług. Dodatkowo będzie można wykorzystać siły Sztukmistrza, wspomagającego się potężnymi czarami oraz eliksirami i Złodzieja, który potrafi ukraść innym część ich zdolności, wykorzystując je do własnych celów.

  • Walter M.

    Nazwa kolejnej części: Odszczepieńcy

    Jadownik – mistrz w przygotowaniu trucizn, genialny zielarz i doskonały zabójca. Jego wiedza o roślinach pozwala mu mordować i uzdrawiać ludzi. Niezbyt lubiany. Swoimi umiejętnościami wzbudza strach wśród najmożniejszych.

    Psiarz – właściciel molosów pochodzących z Rzymskiej Bretanii. Nie ma psa, którego by nie umiał wyszkolić na zabójcę lub obłaskawić jak owieczkę. Bardzo ceniony za te zdolności zarówno przez arystokrację jak i bogatych kupców.

    Chirurg (nie mylić z medykiem i cyrulikiem) – swojego fachu uczył się podczas wyprawach wojennych asystując medykowi. Potrafi złożyć każdą złamaną kość i zszyć każdą ranę. Kiedy trzeba swoją wiedzę wykorzystuje też w inny – mniej humanitarny – sposób.

  • Łukasz Szklany

    Najemnicy: Władcy Sygnetów
    Profesje:
    Niziołek fajtłapa
    Krasnolud z kompleksami
    Elf z wysokim ego
    Człowiek wędrowiec
    Czarodziej który nigdy się nie spóźnia; )

  • AnaMan

    Najemnicy: Gruba
    Anszleger (nastawiacz przy windzie kopalnianej)
    Szleper (ładowacz)
    Hajer (rębacz)
    Miglanc (cwaniak)
    Sztajger (sztygar)
    Dyrechtor (dyrektor)

  • Mikołaj Kmieć

    Najemnicy: Włodarze i podwładni.

    Polityk – istota pasożytnicza, której celem jest szerzenie chaosu i zniszczenia. Żeruje na najuboższych.
    ( Efekt ) z dowolnej gildii o najmniejszej ilości kart zabierz jedną i umieść w swojej ręce.
    Dyplomata – ten to ma gadane. Niejeden niejednej zapobiegł biedzie.
    ( Efekt ) nie możesz być celem DRUGIEJ akcji żadnego z graczy o mniejszej liczbie dyplomatów niż ty.
    Biurokrata – członek pradawnego klanu u którego najwięksi mistrzowie szkolili swoje zdolności. Przeważnie były to cierpliwość i opanowanie.
    ( Efekt ) ukończony Chapter liczy się podwójnie. Jednak jeżeli w turze następującej po dołożeniu Biurokraty do Gildii nie zostanie dołożony kolejny Biurokrata to tracisz opanowanie i ostatnio położony Biurokrata odchodzi.
    Sługa – nie należy spuszczać ich z oczu i uszu. Słyszycie brzdęk wynoszonych sreber?
    ( Efekt ) ukończony Chapter dodatkowo pozwala aby sprzątnąć z przed nosa ( zarezerwować dla siebie ) dowolną kartę zwycięstwa.
    Posłaniec – dobre wieści: Posłaniec w karczmie. złe wieści: Posłaniec w strachu. brak wieści: Posłaniec w fosie.
    ( Efekt ) jeżeli masz rozpoczętą gildie posłańców to na koniec tury możesz dorzucić dodatkowego z ręki. ukończony Chapter nie pozwala na pobranie karty zwycięstwa, ale możesz użyć jej efektu ( jak w życiu, paczki nie ma, ale za to jest awizo ). Aby móc skorzystać z karty o cenie większej niż jeden Chapter należy w tej samej turze nabyć Chapter o cenie przynajmniej 1.
    Buntownicza Hołota – w dziejach każdej władzy znajdują się Ci co za wszelką cenę próbują pozostać przy korycie władzy oraz Ci co próbują im wyperswadować, że teraz jest ich kolej.
    ( Efekt ) Z Hołoty buduje się gildie u innych graczy. Można dołożyć kartę hołoty tylko wtedy gdy nie jest lub nie stanie się w ten sposób najliczniejszą gildią tego gracza. Jeżeli na początku ruchu gracza gildia Hołoty jest liczniejsza od innej najliczniejszej gildii gracza traci on akcję. Następnie może odrzucić dowolną ilość kart ze swoich gildii (z wyjątkiem Hołoty ). Za każdą w ten sposób odrzuconą można odrzucić jedną kartę z gildii Hołoty. Hołotę zawsze można zagrywać na siebie (np. w celu utworzenia Chaptera) nie wymaga to stosowania się do zasady najliczniejszej gildii, jednak nie chroni przed utratą akcji.

  • Michal Michal

    Najemnicy: Zemsta Projektanta
    Załzawieni Oracze – bardzo silny zespół który będąc na Krawędzi po przetrwaniu Nuklearnej apokalipsmy uzurpuje sobie prawo własności do wojny.
    Rozbitkowie w Trzewikach – poszukiwacze przygód. Uwielbiają eksplorować niezbadane tereny oraz zakładać nowe Osady. Gdy zabrakło im już miejsca na Ziemi przenieśli się na Marsa.. ale jeszcze nie wiadomo czy ich misja zakończyła się sukcesem.
    Alpiniści w kaloszach – wielcy wielbiciele gór, niejednokrotnie podejmowali próby zdobycia takich szczytów jak Everest i K2.. lecz rzadko odnosili sukces (może to przez kalosze które stale nosili w obawie przed Kałużą).
    Szalony Wookie – był widziany w Jerozolimie, a także w Amsterdamie gdy handlował towarami w dobrej cenie. W wolnym czasie poluje na królów i wyrabia pizze.
    Obcy turyści ze starociami – dużo się o nich mówi lecz spotkali ich tych nieliczni. Pozostali stale oczekują ich przybycia i zastanawiają się czy Obcy pod przewodnictwem niejakiego Marcina z Kijowa spełnią ich oczekiwania.
    Karol z PRLu: postać historyczna której teczki znaleźć można w IPN, notatki głoszą że potrafi stać w kilku Kolejkach jednocześnie.

  • Magdalena S-K.

    Najemnicy: Przebiegłe Śliwki
    - Podejrzane Motylki
    - Wyspiarscy Intryganci
    - Wściekłe Wielbłądy
    - Podziemne Yeti
    - Przewrotne Myszki

    Wszyscy znający gry Lucrum Games będą wiedzieć, o co chodzi z nazwami profesji ;)

  • Łukasz

    Karmazynowa inkwizycja:
    - najwyższy inkwizytor
    - najniższy inkwizytor
    - niespodziewany inkwizytor
    - inkwizytor z wąsem
    - diaboliczny inkwizytor

  • Gabriela Kulmaczewska

    Najemnicy: Nieludzie potworni (legendarne potwory też mogą być Najemnikami i wprowadzić masę negatywnej interakcji:))

    Jędza
    0: pociągnij kartę Profesji z talii, zgadnij jej typ bądź kolor. Jeśli zgadniesz, dołóż ją do swojej Gildii, jeśli nie – do Gildii przeciwnika
    2: pociągnij 3 karty Profesji z talii, zgadnij ich typ bądź kolor. Jeśli zgadniesz, dołóż je do swojej Gildii, jeśli nie – do Gildii przeciwnika
    4: pociągnij 3 karty z ręki przeciwnika, zgaduj po kolei ich typ bądź kolor. Jeśli zgadniesz, dołóż do swojej Gildii, jeśli nie – oddaj przeciwnikowi 3 karty ze swojej ręki, a jego karty odłóż na stos kart odrzuconych.

    Leszy
    X – podejrzyj karty przeciwnika, wymień tyle wybranych kart z ręki, ile posiadasz w grze kart Leszego z jego ręką

    Strzyga
    2: przeciwnik ma tylko 1 akcję w swojej turze
    4: przeciwnik traci całą turę, zyskujesz dodatkową akcję

    Utopiec
    2: odrzuć 1 kartę z ręki, po czym usuń po 1 karcie z Gildii przeciwnika i z jego ręki
    4: odrzuć 2 karty z ręki, po czym usuń 3 karty z Gildii przeciwnika i zmuś go do wymiany wszystkich kart z ręki

    Bies
    1: odłóż na stos kart odrzuconych po 1 karcie Profesji z 2 Cechów przeciwnika, przetasuj stos i weź wierzchnią kartę na swoją rękę
    3: usuń 1 Cech przeciwnika, przetasuj talię kart odrzuconych, po czym 2 wierzchnie karty z talii Profesji i 2 ze stosu kart odrzuconych dołóż do Gildii przeciwnika

    Wąpierz
    4: zabierz przeciwnikowi 1 wybraną kartę PZ o wartości nie większej niż 5 pkt, w zamian przekaż mu 2 wybrane przez siebie karty z ręki i dołóż do jego Gildii.

  • Jan Heller

    Widmo Tajemnicy

    Ludzie, którzy odsunęli się w cień w poszukiwaniu wiedzy i odpowiedzi, zostali odrzuceni przez społeczeństwo, lub sami dobrowolnie się wyrzekli wspólnoty. Wariaci dla których najważniejsza jest Prawda albo Przyszłość. To właśnie ich poszukuje gildia najemników, ludzi, którzy są w stanie zmienić przebieg bitwy dzięki swym niekonwencjonalnym metodom, umiejętnościom.

    Pustelnik – Człowiek, który porzucił wszystko by poznać sekret życia, by zrozumieć naturę całego świata. Spędził lata na medytacji, a wiedza jaka wypełniła jego osobę jest o wiele potężniejsza niż niejedno zaklęcie.

    Alchemik – Jak wytworzyć złoto? To dla takich jak on żaden problem, oni wiedzą jak to robić i mają świadomość, że nie warto. Sfrustrowani nieefektywnością sztuki tworzenia złota przekroczyli wszelkie granice by osiągnąć więcej i sięgnąć nawet Słońca. To właśnie jeden z alchemików jak głoszą legendy zamknął w probówce esencje tej gwiazdy.

    Wyklęty – Klątwa, zły urok rzucony na człowiek wyrył na jego ciele znamię, przez które społeczeństwo ich odrzuciło. Wyklęci muszą ukrywać się przed ludźmi zwłaszcza przed najemnikami z gildii, którzy zawzięcie poszukują takich jak on. Wiedzą doskonale, iż posiadał on coś więcej, a piętno świadczy, nie o jego potępieniu, ale że ujrzał to co niektórzy nazwaliby Piekłem.

    Wynalazca – wariat, który chciał latać? To właśnie tacy jak on stawiają kamienie milowe na drodze rozwoju cywilizacyjnego, to właśnie tacy jak on zmieniają losy bitwy. To właśnie tacy jak on z bandy zasmarkanych najemników są w stanie stworzyć zabójczą armię wyposażoną w śmiercionośną technologię.

    Kat – mistrz w zabijaniu i torturowaniu, aby uzyskać taką sprawność w swoim fachu, zgłębiał tajniki ludzkiego ciała, przez co później stał się zawodowym medykiem, sprawnie nastawiającym kości, a z biegiem czasu zaczął zajmować się i poważniejszymi zabiegami. Połączenie życia i śmierci doprowadziło go do perfekcji w odbieraniu i przywracaniu życia. Ciało ludzkie nie ma dla niego żadnych tajemnic.

    Truciciel – przeciwieństwo kata, mistrz ziołolecznictwa, najlepszy z lekarzy, który od zawsze pragnął pomagać ludziom, z biegiem czasu przekuł swoja wiedzę, w umiejętność sprawnej eliminacji wszelkiego życia. Dobre intencje wypaczone przez śmierć spowodowały, że Truciciel zapragnął poznać „Śmierć”, w tym celu z pomocą całej swej wiedzy „przeżył własną śmierć” aby zrozumieć naturę śmierci i jeszcze sprawniej uśmiercać.

  • GraPlanszowa

    Hej, hej, kiedy wyniki ;)?

  • Pingback: Najemnicy – rozwiązanie konkursu! | Board Game Girl()

  • Szanowni, dzięki wszystkim za udział i gratulacje dla zwycięzców, oto wyniki: http://boardgamegirl.pl/najemnicy-rozwiazanie-konkursu/